الجمعة، 21 سبتمبر 2012

عوز حساب فى جوجل ادسنس ادخل مش هتندم

بــــسم الله الرحمن الرحيم
adsense - 2012
http://im18.gulfup.com/2012-09-21/134822389482.jpg
عوز تعمل حساب فى جوجل ادسنس ومش عارف وكل ما تقدم طالب يترفض او ما فيش رد من ادسنس
http://im15.gulfup.com/2012-09-21/1348223964752.jpg
انا عندى الـحل
لو عوز حساب فى جوجل ادسنس
دة الميل بتاعى
google_adsense2012@yahoo.com
ودة الموبيل:01142620556
اى حد عوز حساب فى جوجل ادسنس يكلمنى على الميل ويبعت
1-لاسم كامل
2-العنوان كامل
3-الرمز البريدى
4-عنوان الموقع الخاص لو فى موقع عندك لو مافيش مافيش مشكلة
طبعا هتقولو  اية الموقابل هو انى هعملك الحساب فى اقل من ساعة وتشوفة بعينك والموقابل بتاعى هو 100 جنية مصرى لا غير على كل حساب ولو عوز اكتر من حساب بى اكتر من اسم تحت امرك الموضع مش نصب وحيات بنتى
وقبل ما تدفع حاجة شوف بعينك  وانا تحت امركو فى اى سوال
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هناك 16 تعليقًا:

  1. اهم حاجه ميكونش عن طريق دوك ستوك او يوتيوب

    ردحذف
  2. بارك الله فيك يا خى الحساب شغال زاى الفل والفلوس بردو حلوةهههههه

    ردحذف
  3. متشكر جداا يا استاذ محمد حضرتك بجد انسان زوق جدااا

    ردحذف
  4. استاذ محمد ممكن لو موقبلة معا حضرتك عشان بجد عوز اتعلم شوية حجات منك واكون متشكر جداا جدااا

    ردحذف
  5. اوى اوى انا تحت امرك فى اى شيى يا اخى عندك رقم التليفون كلمنى وانا اقولك تيجى فين ونتقابل معا بعض

    ردحذف
  6. استاذ محمد انا بقالى حولى شهر ونصف من استلام الحساب الخاص بى لكن المشكلة معى ان النقرات من بين 20 سنت الى اقصى حاجة 70 سنت تقريبن اين السبب

    ردحذف
  7. السبب اخى الكريم يعتمد على اكثر من سبب 1-نوع الوحدة لاعلانية 2-نوع الموحتوى 3-لغة الموقع او البلوجر 4- من اين ياتى الزوار هل اجانب ام عرب
    كل هاذا لهو سبب مهم جدااا وبعدين يا اخى سعر النقرة عندك بسم الله ماشاء الله
    مش واحش جميل جداا وانا تحت امرك يا اخى السلام عليكم

    ردحذف
  8. انا هبعت لحضرتك البينات على الميل بتاعك اما الفلوس حولة بريدية اكد صح؟

    ردحذف
  9. حضرتك انا كان عندى مشكلة صعبة اوى هو ان فى صديق لى كان صديق قدر يسرق بينات الحساب بتاعى الحساب فى 120 دولار وانا مش عارف هو هيعمل بى اية اصلان بس هو تقريبن حقد اعوذب الله تقدر حضرتك تسعدنى وانا تحت امرك حتى لو حضرتك عوز المبلغ لا فى الحساب كلة انا تحت امرك فى اى شى وانا متشكرااا جدااا لحضرتك بجد حضرتك انسان زوق

    ردحذف
  10. اولا اخى الكريم انا مش عوز فلوس خالص ومتشكر جدااا على الكلام الجميل دة
    حضرتك هتبعت البينات كلة فى رسالة على الميل دة google_adsense2012@yahoo.com
    وان شاء الله خير السلام عليكم

    ردحذف
  11. انا عوز منتدا على اسضادفة مجانية + حساب فى جوجل

    وانا تحت امرك فى اى مبلغ حضرتك بجد سمعتك تخلينى احب اتعمل معاك اوى

    ارجو الرد بسرعة وشكرااا

    ردحذف
  12. تحت امرك ابعت البينات الخاصة فى رسالة على الميل الخاص بى وان شاء الله خير

    السلام عليكم

    ردحذف
  13. شكرااا يا استاذ محمد على الحساب بس كونت عوز اعمل مدونة كمان جنب المنتدى يبقا كتر خيرك وتحت امرك على العموم انا هشحنلك كرت انهردة بى 50 جنية انا طارق فريد على فكراة مستنى ردك علية

    ردحذف
  14. انا حولت 100 جنية يا استاذ محمد وبينات بعتها على الميل ومتشكررجدااا

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

تعديل

Blogger templates

Blogroll

Ads

forex trading-ufx bank- forex fx trading 831: this is site of forex trading- ufx bank- forex fx trading-Google AdSense-Internet News-Management Forums-Computer software

المشاركات الشائعة

قوالب بلوجر قوالب بلوجر معربة ثيمات بلوجر قالب ورد بريس قوالب ورد بريس قوالب بلوجر عربية